Sinds het oprichten van het internet neemt het aantal websites gestaag toe. Sterker nog, in 2015 is het aantal internetgebruikers met 525 miljoen toegenomen: een stijging van 21% ten opzichte van een jaar eerder. Er zijn momenteel 3 miljard mensen die dagelijks gebruik maken van het internet. Het totaal aantal gebruikers komt daarmee neer op 42% van de totale wereldbevolking. Dit is goed nieuws voor de meeste websites, toch? Uiteraard is dit goed nieuws. Maar doordat het internet steeds meer gebruikers kent groeit ook het aantal websites gestaag. Hierdoor neemt ook de concurrentie tussen de verschillende websites toe en is het enorm belangrijk om je te kunnen onderscheiden en bovenal om gevonden te worden! Verreweg de meeste mensen gebruiken een zoekmachine als Google of Bing om een bepaalde website te vinden. Maar doordat het aantal websites toeneemt is het steeds lastiger om hoog in de zoekresultaten te komen en bestaat de kans dat uw website op een gegeven moment minder goed gevonden wordt doordat u overschaduwd bent door websites die hoger scoren in de resultaten. Een goede en effectieve manier om toch te zorgen dat u bovenaan de zoekresultaten staat is om gebruik te maken van AdWords. AdWords is het advertentieplatform van Google. Door geld te bieden op relevante zoekwoorden kan het zomaar zijn dat uw advertentie bovenaan de eerste pagina op Google belandt als men deze zoekwoorden gebruikt, boven de ‘normale’ zoekresultaten. Door middel van adwords adverteren is dus zeker aan te raden, maar is ook ingewikkeld. Om de beste resultaten te behalen moeten de juiste zoekwoorden gebruikt worden, moet er niet teveel of te weinig geboden worden en moet de advertentie pakkend zijn. Daarom is het verstandig om uw geld goed te besteden en gebruik te maken van de diensten van een expert zoals www.economy.nl zodat uw geld zo efficiënt mogelijk besteed wordt. |
http://www.economy.nl/ |